Вівторок
16.04.2024
17:47
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мотижинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Головна Реєстрація Вхід
Бібліотека »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 53

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

              Навчайтесь і читайте. Читайте книжки серйозні.

                                           Решту зробить життя.

                                                                                   /Ф. Достоєвський/

                                   Основні завдання бібліотеки:

  • Виховувати інформаційну культуру учнів, культуру читання.
  • Формувати вміння користуватися бібліотекою, її послугами.
  • Розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси школярів.
  • Упроваджувати новітні форми і методи роботи

                                            Прагну до того, щоб школяр:

Мав відомості про книгу

Зацікавився книгою настільки, щоб вільний час хотів присвятити читанню

Міг зрозуміти книжку, яка сколихнула його розум та почуття, відкрила суть прекрасного

 

                                              В нашій бібліотеці можна:

 - взяти цікаву книгу;

 - розповісти про книгу, яка сподобалась;

 - підготувати доповідь, повідомлення або презентацію;

 - знайти в мережі Інтернет потрібну      

        Сучасна бібліотека є невід`ємною ланкою навчально-виховного процесу. Свою діяльність бібліотека організовує спільно з педагогічним колетивом відповідно до планів роботи і регламентуючої документації, що затверджується директором школи. Бібліотека загальноосвітнього навчального закладу – це культурно-освітній, пізнавальний, інформаційний та виховний центр, що керується у своїй роботі принципами пріоритету читачів – дітей з урахуванням їхніх вікових та індивідуальних особливостей, різноманітності форм бібліотечної роботи зі школярами та педагогічними працівниками. Відповідно до «Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу», бібліотека має читальний зал, абонемент та книгосховище.

         На книжкових виставках ти завжди знайдеш цікаві книги.

 

        

      Переглянь бібліографічні покажчики. Це книги про книги. В них ти знайдеш анотації – короткі розповіді про зміст книги і поради, кому рекомендована дана книга.

      Ти можеш сам вибрати книгу з полиць відкритого доступу.

                   Що читати?

          

        Ви часто запитуєте бібліотекаря: “Дайте, будь ласка, почитати щось гарне.” Але різному емоційному стану відповідає різна художня література.

        Художнє слово володіє універсальною здатністю пробуджувати уяву, фантазію, переносити в омріяний світ, сприяти інтимному самовираженню через контакт із віртуальним художнім світом.

Тому, якщо ти:

прагнеш до емоційної розрядки, то гарна, чуттєва поезія може налаштувати на ліричний лад;

хочеш відволіктись від буденних клопотів, то гостросюжетна проза - найкраще читання в такому випадку. Воно скрасить буденність та подарує цілу гаму переживань;

хочеш спонукати себе до емоційних роздумів про життя, то зображення людських доль – це читання для тебе;

 хочеш заповнити свій вільний час, то читання – це змістовне, благородне і приємне проведення дозвілля.

                                                       Як працювати з підручником

      Прочитай увесь заданий текст, глибоко вдумуючись у його зміст. Пам’ятай, що читання підручника без напруження думки – марна трата часу.

      Працюй завжди з ручкою або олівцем в руках.

      Засвоєнню допоможуть схематичні малюнки й записи.

      Поділи в думці текст на частини і знайди основну думку.

      Читаючи текст, пов’язуй його з часом, картою,графіками, схемами підручника. Пам’ятай, що безхронології та карти немає історії.

      Порівнюй, зіставляй вивчений матеріал, факти,явища з іншими.

      Складай короткий усний (письмовий) план прочитаного. Коли такий план подано вчителем, то вивчай матеріал за планом.

      Намагайся в тексті знайти відповідь на кожне запитання, наведене в кінці параграфа.

      Привчай себе до самоконтролю: обов’язково перекажи вголос або про себе заданий матеріал,спочатку частинами, а потім – у цілому весь параграф. Роби це так, щоб словам було тісно, а думкам – просторо.

      Виконуй завжди домашні завдання.

      Долай труднощі, а не тікай від них. Працюй систематично і наполегливо над книжкою.

 

          

                                    Як працюють з довідковою літературою

Навіть найрозумніша людина в світі не може пам’ятати великі події сучасного та минулого, численні дати, цифри, факти. Доповнюють пам’ять людини книги, які всезнають, словники, довідники, енциклопедії. Ці книги – друзі нашої пам’яті, вони дають відповідь на будь-яке питання. Як же ці книги побудовані? Як ними користуватися в роботі? Найпростіші з них :

        1. Словники. В них зібрані слова,розташовані в алфавітному порядку. Найбільшим попитом користується орфографічний словник. Майже всі ми ним користуємося, коли не знаємо, як писати те чи інше слово. Коли ж Вас цікавитиме значення слова та історія його походження – користуйтеся „Тлумачним словником”. Словник російського вченого і письменника В.Даля, де автор зібрав 200000 слів, особливо відомий. Кожне слово тут має пояснення і тлумачення. Цей словник надає велику допомогу причитанні російської дореволюційної літератури, пояснює слова, які нам сьогодні незрозумілі. Читаючи газети та журнали, ви часто зустрічаєтесь зі словами, які прийшли з інших мов народів світу – тут вам допоможе „Словник іншомовних слів”. Кожен учень – повинен мати відповідні навички роботи зі словником. Уважно переглядайте передмову до словників,знайомтеся з умовними позначеннями. Нашим добрим помічником є:

         2. Енциклопедії. Саме слово взяте з грецької мови і означає: „коло знань”. В наш час енциклопедіями називають книги, в яких коротко викладено у певній системі дані про науку,техніку, культуру, природу, мистецтво та ін. У більшості матеріал в енциклопедіях розміщено аалфавітному порядку.Винятком з цього є „Дитяча енциклопедія”. В ній матеріал розташований по системі знань. В її створенні брали участь педагоги, письменники, художники.Кожний том присвячений окремій галузі знань. У кожному томі вміщуються таблиці й різні допоміжні покажчики: хронологічний, алфавітний,бібліографічний. Останній рекомендує найбільш цікаві книги з теми, якій присвячено даний том. Як же користуватися „Дитячою енциклопедією.”? Насамперед, потрібно визначити, в якому том ізнаходиться потрібний матеріал. Припустимо, що вас цікавить історія середніх віків. „Історія людського суспільства” знаходиться в 7-му томі, отже, необхідний матеріал ми знайдемо в 7-му томі. Є ще галузеві енциклопедії: географічна, хімічна,технічна... Вони також допоможуть вам у вивченні шкільної програми.

 

                             Як написати реферат

Визначити тему.

Підібрати літературу: документи, першоджерела; монографії, довідники, збірники; газетні та журнальні матеріали.

Ґрунтовно вивчити літературу.

                           

  

 

         Учні 2 класу

на виставці "Народні ремесла"

у бібліотеці   05.12.2016

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook